2017. 01. 07.

Makeup Revolution | Makeup

Sziasztok Drága olvasók!
Remélem mindenkinek jól telt a 2017-es évünk első hete! Ma egy Beauty poszttal jöttem, amelyben a nyereményemről szeretnék Nektek beszélni, amit ezúton is szeretnék még egyszer megköszönni a Style&Beauty szerzőjének, Annának❤
Őszintén szólva nem gondoltam volna, hogy nyerni fogok, még soha nem volt hozzá elég szerencsém. Már nagyon régóta szerettem volna egy ilyen palettát, rengeteg jó dolgot olvastam róla, és nekem sem okozott csalódást. Pigmentáltak a színek, rengeteg árnyalatot tartalmaz, és könnyen lehet velük dolgozni. Várok egy olyan alkalomra, amikor elkészíthetek vele egy különlegesebb sminket.☺
Ha bárki gondolkozik a beszerzésén, bátran tegyétek meg, szerintem megéri befektetni egy ilyenbe! (Itt.)

Hy!
I hope everyone had a good week, I'm here with a post of my first Makeup Revolution eyeshadow palette. I won it on Style&Beauty by Anna. I couldn't believe that I was the winner. I have never won anything before. I wanted this for ages, I read so much good things about it, and they were all true! It's highly pigmentes and it has a wild range of colors. I'm waiting for an event where I can wear something special.
If you are thinking of buying one, do it, you won't be disappointed!







Jó hétvégét/Have a good weekend!❤,
Regi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése