2016. 07. 29.

Make up haul | Beauty

Sziasztok!
Ma az első haul poszttal jelentkezem. Elég régen volt poszt, mert sajnos nem volt elég időm és motivációm, hogy neki essek, de most tervbe van még ezen kívül egy másik haul poszt, utazós posztok, és egy sütis is. Igyekszünk minél hamarabb megírni őket!
Pár napja betértem a Müllerbe (és a h&mbe) és természetesen megint nem azt vettem meg amiért mentem, de nagyon örülök, hogy végül ezek mellett döntöttem, egytől egyik mind csodás darab.

Hy!
Today's post is our first haul post. Some days ago I went to Müller (and h&m) and I bought some make up. I'm glad that I bought these, the are really good!




Már nagyon régóta szemezgetek ezekkel az ecsetekkel. Azért választottam ezeket a két végű ecseteket, mert így sokkal kedvezőbb áruk volt, mintha külön külön vettem volna meg őket. Az egyik egy alapozó- és pirosító ecset, ez 1790 Ft volt, a másik pedig szemhélypúder ecset, ez 1290 Ft volt. Nagyon puhák, imádom őket használni. / I wanted to buy these brushes for so long! Both have two sides, and they are really soft. I have a buffer and blushers brush (it was 1790 huf), it is for your face and cheeks, applying, blending and conouring liquids and powders. The other one is an eye colour brush (it was 1290 huf), it is for your eyes, applying and blending powders.





Ez a bronzosító az essence egyik kifutó terméke, úgyhogy szerencsére még időben beszereztem. Nincs túl erős színe, de mégis szép, és azt a hatást éri el, amit szerettem volna. Imádom! 1295 Ft-ért vettem, szerintem teljesen megéri az árát (de egyébként most 395 Ft-ért beszerezhetitek a többi kifutó termékkel együtt, viszont arra készüljetek fel, hogy a Müller üzletek már eléggé ki vannak fosztva.) / This essence bronzing powder is a discontinued product, so I was lucky enough to get is. It has an amazing colour, I really like it. I bought it for 1295 huf, but you can buy it for 395 huf now, with the other discontinued products. 


Ez az essence krémes szemhéj festék (02 peach perfect) egy kész csoda. Gyönyörű színe van és iszonyat tartós, ami ebbe a nagy melegbe igazán jól jön. Ha kedvencet kéne választanom az összes sminkcuccom közül, akkor azt hiszem, ez lenne az. 1045 Ft-ért vettem. / So this essence 2in1 eye shadow & liner (02 peach perfect) is amazing! It has a beautiful colour, and it's waterproof which is really good in this hot weather. This is my favourite make up product ever! It was 1045 huf.


Ennyi lett volna ez a poszt, remélem tetszett és tartalmazott egy-két hasznos információt számotokra! Ha az időm engedi, hamarosan jelentkezek! Csók, / I hope you liked it, see you soon!,
Regi

collages made by: LiveCollage app

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése