2016. 04. 25.

Gossip girl | Vélemény

Sziasztok!
Nos... Ma a végére értem a Gossip girl című sorozatról, gondolom sokatok hallott róla, vagy esetleg láttátok is. Már régóta terveztem, hogy elkezdem, de sokáig nem vitt rá a lélek a negatív vélemények miatt. Bevallom őszintén, ez a sorozat számomra egy hatalmas pozitív csalódás, sokkal jobb, mint amire számítottam.

gg and gossip girl kép

A történet:
Nagy az izgalom az elegáns magániskola diákjai között: az osztály egyik legnépszerűbb tagja, Serena van der Woodsen visszatért az internátusból, ahova tavaly év végén hirtelen eltávozott. Blair, Serena legjobb barátnője mindaddig örül barátnője felbukkanásának, amíg szerelme, Nate be nem vallja neki: megcsalta Serenával a lány elutazása előtt. Közben Serena megismerkedik új osztálytársukkal, Dannel és családjával.

Hogy ki is az a Gossip girl, akinek neve a sorozat címét is adja? Egy titokzatos személy, aki egészen az utolsó részig nem fedi fel kilétét.
Én elkövettem azt a hibát, hogy a harmadik évad környékén rákerestem hogy ki is a Gossip girl, és így a végén már nem ért nagy meglepetés, ha jót akartok magatoknak akkor NE olvassatok utána!

Persze, mint minden más sorozatba, itt is voltak unalmasabb részek, személyszerint a harmadik és az utolsó évad volt a kedvencem. Ami pedig a szereplőket illeti, imádtam Blair és Chuck karakterét, (spoiler!) valamint kettejük kapcsolatát.

gossip girl, chuck bass, and blair waldorf kép

Hosszabb távon viszont egyáltalán nem volt unalmas, sokszor alig bírtam abbahagyni, volt hogy egész éjszaka néztem, olyan izgalmas volt. Gyakran meglepő fordulatok voltak, tényleg én csak ajánlani tudom!

gossip girl, chuck bass, and dorota kép

Majdnem az összes évad szinkronizálva van, kivéve az utolsót, és szerintem ennél a sorozatnál kivételesen jó szinkronhangokat találtak.


Ha esetleg ti is láttátok akkor írjátok le kommentbe a ti véleményeteket, legyen szép hetetek, nemsokára újra jelentkezünk!

Ölel Titeket,
Regi



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése